INFO TEL.: 068 19-89-49   
Slovensko hrvascina English

Vračila in reklamacije

 Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z oskbnikom spletne trgovine Aoprema.si, ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu Aoprema d.o.o. morate priložiti kopijo računa. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je AOPREMA, Plemljeva ulica 2, 1210 LJUBLJANA-ŠENTVID.

 Vračilo izdelka

Če z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko v roku 15 dni na vaše stroške vrnete ali zamenjate, vendar morate prodajalca predhodno obvestiti o vračilu. Vrnjenemu blagu morate priložiti kopijo računa, blago pa mora biti opremljeno z orginalnimi etiketami in priponkami. Znesek v vrednosti vrnjenih izdelkov vam bomo vrnili najkasneje v roku 10 dni in sicer po predhodnem pregledu vrnjenega blaga, v kolikor bo vrnjeno po opisanih kriterijih in postopku. Vrnjeno blago mora biti neuporabljeno, nepoškodovano, opremljeno z originalno in nepoškodovano embalažo ter v nespremenjeni količini. V kolikor se vrne blago, pri katerem je bila odprta embalaža se zmanjša vrednost vrnjenega blaga za 20%, v kolikor je bil vrnjen izdelek že uporabljen se zmanjša vrednost vrnjenega blaga za 50%. V kolikor je artikel poškodovan vračilo ni možno! V kolikor je artikel izdelan (po individualnih zahtevah kupca) ali pa že montiran na vozilo (Vlečna kljuka) vračilo ni možno!

 Garancija

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar v tem primeru velja, da stroške dostave k proizvajalcu oz. uvozniku krije kupec.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.

Za vse izdelke, ki so naročeni preko spletne trgovine Aoprema velja 12 mesečna garancija, za posebej označene izdelke pa podaljšana garancija, kar je razvidno iz dokumentacije, ki jo prejmete ob dostavi blaga. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu!